Dark Tower Chronicles

Vzhľadom na názov tohoto blogu, vzhľadom na komentár z môjho profilu a tiež vďaka pár komentárom v textoch určite nikoho neprekvapí, že keď som sa po pár testovacích figúrkach chystal maľovať niečo na ostro, rozhodol som sa pre Temnú Vežu.

Keďže neviem, či vôbec niekto podobné figúrky vyrába, rozhodol som sa ísť jednoduchšou cestou - použiť miniatúry rôznych výrobcov a uspôsobiť si ich do potrebnej podoby. Nechcel som robiť veľké nákupy preto som vybral z toho, čo som mal poruke - teda v modelárskej skrini. Voľba padla na veľmi podarený sculpt nazvaný Joseph The Wanderer od Scibora (www.sciborminiatures.com) vo veľkosti 28 mm od podstavčeka k očiam. Joseph bude predstavovať postavu hlavného zločinca mnohých Kingových kníh - Randalla Flagga, ktorý aj v Temnej Veži prechádza mnohými inkarnáciami. Zvolený sculpt v mojich očiach zodpovedal zlému, starému kúzelníkovi, čomu som podriadil aj maľbu. Špinavá červená kutňa, zvráskavená, zlá tvár, nesedí k nemu len dodávaný podstavček, ktorý bude nahradený iným.

Randall Flagg, zlý čarodej a služobník chaosu

Ak chcete, môžete zahlasovať za túto figúrku na webe Cool Mini Or Not na tejto adrese: http://www.coolminiornot.com/188296


Po namaľovaní Flagga som sa rozhodol pri ďalšej figúrke opustiť plnofarebnú schému a skúsiť niečo temnejšie, menej farebné a atmosférickejšie. Veľmi mi v tom pomohol kamarát figúrkár zo servra Wargaming.sk - Marián. Malými úpravami som figúrku Servanta znovu od Scibora (www.sciborminiatures.com) vo veľkosti 28 mm pripravil pre postavu pátera Davida Callahana, známeho najmä z knihy Salem's Lot. Kňaz, ktorý prehral svoj boj proti zlu a zlyhal vo svojej viere, zohral významnú úlohu aj v histórii Temnej Veže. So svojou temnou stránkou perfektne vyhovoval zámeru namaľovať skúsiť niečo temné.

Père Callahan, ex-kňaz, ex-upír a alkoholik

Finálny výsledok mňa samého prekvapil, obmedzená farebnosť pridala na atmosfére, všade hrdza, špina a k tomu sinavá pokožka muža, ktorý už toho zažil priveľa.

Zahlasovať za túto figúrku môžete na webe Cool Mini Or Not na tejto adrese: http://www.coolminiornot.com/189591


Na ďalšie figúrky bude treba chvíľu počkať (aspoň sa budem môcť venovať svojej vznikajúcej armáde Blue Steel Legion pre Warhammer 40K), pravdepodobne sa dostanem ku hlavnému hrdinovi príbehu o Temnej Veži - Rolandovi.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?