Duel W.I.P. 2

Pôvodne som mal do Duelu namaľovanú už aj prvú figúru, resp rozmaľovanú. Ogre Gorger od Games Workshopu ma bohužiaľ nejako nechytil za srdce a možno aj to sa podpísalo pod fakt, že som ho nedomaľoval a po dlhom váhaní šiel do acetónu. Po kompletnom odfarbení som sa rozhodol Gorgera trošku nakonvertovať. Pridal som mu pár drobností zo spručiek Orkského bossa na svini, trochu green stuffu a hneď vyzerala figúra inak...

Odfarbený a nakonvertený Ogre Gorger

Potom akoby sa všetko zlomilo a figúra akoby sa maľovala sama. Pár večerov prípravy a dve popoludnia maľovania a potovra vyzerá úplne inak. Momentálne mám hotovú pokožku, kožené doplnky výzbroje, lebky a kosti postrkané pod kožu a malého tajtrlíka na hlave. Ešte mi zostáva dorobiť kovové časti výzbroje a výstroje a rôzne drobnosti.

Gorger po dvoch dňoch intenzívneho maľovania

Skúšobne som umiestnil Gorgera na duelovú bejzku, je to stále ťažké W.I.P., ale začína sa to veľmi príjemne rysovať.

Pokusné W.I.P. fotky črtajúceho sa Duelu


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?