Krčmové W.I.P.

Včera v noci som dokončil trpajzlíkov pre PF-kovu krčmovú diorámu, najprv som si myslel, že to už bude hotové a budem mať PF-ko ešte pred Silvestrom, ale nepáči sa mi tam ten vytlačený scroll s nápisom na základe bejzky - takže som ho dnes vyrobil z greenstuffu a keď vytvrdne, domaľujem ho a nalepím na bejzku...

Prikladám ešte pár fotiek z dnešného novoročného obeda - včera v noci sa to uz fotiť nedalo (a ani by to nebolo asi najlepšie, všetci sa chystajú na príchod nového roka a ja tu šaškujem s foťákom a lampou... dosť, že mi tolerovali celodenné silvestrovské maľovanie :))) - obaja trpajzlíci a predbežné umiestnenie na podstavci...

Jo a aby som nezabudol - VŠETKO NAJLEPŠIE DO ROKU 2009 !!!

Skúšobná kompozícia mini-diorámy


Trpaslík číslo 1


Trpaslík číslo 2

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?