Zombie busta - dokončená!

Takže po niekoľkých dňoch ťažkých bojov s touto parádnou bustičkou sa mi podarilo ju definitívne dokončiť. Pridal som niekoľko nažraných a odpadnutých červíkov a stmavil zahnívajúce rany (díky Figimanovi) a Janyx ma upozornil na nevýrazné oči, takže som ich ešte mierne 'podlial krvou'.

Myslím, že som sa na tejto buste hodne naučil a dnes už by som ju zrejme robil úplne inak. Keďže však mám záväzok, že hotové figúry už neprerábam, zostane mi ako ďalší míľnik na mojej ceste od cvičeného šimpanza so štetcom ku maliarovi-natieračovi :)

Kliknutím na obrázok sa zobrazí plná verzia s viacerými uhlami pohľadu

Pôvodne som si myslel, že táto busta bude moja prvá a zároveň aj posledná, ale tuším saom tomu prišiel na chuť, takže príde na rad ajtrpaslík Sigurt aj malý polointeligentný gobbo (obaja od Scibora).

Ak sa Vám figúrka páčila a máte chuť ju ohodnotiť, klik na nasledovnú adresu: http://www.coolminiornot.com/216844

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?