Onufry the Ribald - koniec krízy a posledné W.I.P.

Posledné dva týždne boli všelijaké, len nie tvorivé. Zložila ma viróza, nakopilo sa mi roboty, takže jediný čas na maľovanie som si našiel počas kurýrovania sa doma. Aj to tak dopadlo. Doplatil na to Ïlnimar, v záchvate zúfalstva skončil v lúhu a krabica s farbami a štetcami hlboko v skrini. Potom som čakal, že sa kríza stratí, že dostanem chuť si niečo namaľovať, zlepiť, nakonvertovať, ale nič také neprichádzalo. Tak som sa rozhodol, že tvorivú krízu ukončím nasilu.

Vytiahol som z lúhu trtkajzlíka Onufryho a pustil som sa doňho (na druhý pokus) ako buldog. V nedeľu som spravil metaliky na armore a sekere, v pondelok som sfúkol handry, vlasy a pleťovku. Výsledok nebol zlý, ale stále mi na Ribaldovi niečo nesedelo. Vďaka trefným pripomienkam od kamarátov z modelárskeho fóra som sa včera díval na trpajzlíka inými očami a dnes som opravil vlasy s fúzami a zelenú suknicu. Celok som osadil na podstavec vymaľovaný pred dvoma mesiacmi.

Metaliky a oblečenie v prvých náznakoch

Posledné W.I.P. foto pred záverečnou photosession

Zajtra ešte dotiahnem pár drobností a nafotím finálne fotky na CMON. Dúfam, že sa mi podarilo aspoň na chvíľu krízu zahnať, už včera som dostal chuť niečo 'spichnúť' a tak som si pripravil, nakonvertil a nabejzkoval novú figúrku do rady Dark Tower Chronicles - šialeného vodcu veľkých šedých v postapokalyptickom hnijúcom meste Lud - Andrewa Quicka (známeho aj pod menom Tikyták), pravnuka Davida Quicka, ktorý v alternatívnom svete Temnej veže havaroval na lietadle s nacistickou svastikou.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?