Ultramarine - W.I.P 1

Hneď po dokončení Melvina som začal zvažovať, do ktorej z rozrobených figúriek sa pustiť - 54 mm Horthak, alebo 28 mm Andrew Quick? Nakoniec to ale dopadlo úplne inak. Na Modelfore som ale zbadal W.I.P. fotky Ultramarine Commandera od Cesnaka a už som sa viezol... Dostal som chuť tiež si takého modrého prcka namaľovať (veď modrej nie je nikdy dosť, nie?) - a najlepšie ihneď.

Mám rád veci s atmosférou, takže skôr než som sa do toho pustil, skúsil som si vymyslieť nejakú atmosférickú situáciu. Tak nejak som si vyfantazíroval moment, kedy si ostrieľaný vojnový veterán - unavený a zranený, s prázdnym zásobníkom - uvedomí, že toto je posledná štácia, že odtiaľto živý nevyviazne. Tak sa posledný raz nadýchne, zabodne pohľad do nepriateľských šíkov a naposledy povstane... No a k tejto dramatickej mini-rozprávke som nakonvertil mariňáka z dielov Space Marine Command Squad, hlavu s dramatickým výrazom ubitého psa som zobral zo spručky Catachan Jungle Fighters a podstavec (samozrejme) od Scibora :)


Nakonvertovaný mariňák s podstavcom

Moje maľovacie obrady udivujú veľa ľudí, ale proste tak mi to funguje, takže to neriešim. A preto začínam podstavcom. Tentokrát všetko tmavé farby, jediným svetlejším bodom je mariňákova odhodená otrieskaná a poškodená helma.



Namaľovaná bejzka

Keďže na tomto mariňákovi som si chcel odskúšať maľovanie poškodeného a poškriabaného brnenia, s odlupujúcou sa farbou a hrdzou pod ňou, ako prvé som spravil náramenníky, kde týchto prvkov malo byť požehnane. Keď už som mal rozrobené farby, sfúkol som imperiálnu orlicu na hrudi, kožené doplnky (remene, kapsičky, puzdro) a pár ďalších drobností.



Poškodené časti brnenia a kožené časti

Pomaly sa chystám na modré časti brnenia, ktorých je na modeli vlastne vlastne väčšina a jednohubka bude hotová. Pôvodne som plánoval doplniť do diorámky ešte figúrku bionic-anjelika, ako symbol prichádzajúcej smrti, ale musel by som rozšíriť podstavec a tým pádom by som to nedokončil ani do Vianoc.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?