Falkar, Wandering Sword - W.I.P. 1

Konečne začínam dohánať resty z prázdnin a rozhodol som sa namaľovať nejakú novú 54 mm figúrku. Voľba padla na Falkara, potulného bojovníka od Andrey, čiastočne motivovaná vyhlásenou skupinovou stavbou tejto figúrky na Modelfóre. Ešte pred začatím samotného maľovania som si solídne zasocháril - bolo treba hodne tmeliť, brúsiť a dorábať zle odliate detaily. Okrem toho som si pripravil bejzku (opäť Sciborova produkcia) a všetko strekol základom.

Ako prvé som si pripravil čierny základ pre metaliky a kožušiny, pričom som zistil, že som mohol kľudne spraviť nástrek čiernym základom a mal by som menej roboty. Nabudúce snáď nezabudnem. Potom som sa zvyšok večera hrajkal s pozošívaným a dotrhanám plášťom, prehodeným cez kožušinu a kapucou. Potom som ešte pretrel puzdro meča a na záver pridal nejaké škrabance (ktoré sa mi pravdupovediac vôbec nepáčia a na Cesnakovo doporučenie ich premaľujem).



Rýchlofoto fotené mobilom, aspoň pre ilustráciu

Plán na najbližší deň je dorobiť plášť vrátane kožušiny a cingrlátok, povešaných na šnúrkach na ňom a zrolovanú deku na chrbte. Potom sa môžem pustiť do výstroje.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?