Falkar Wandering Sword

V sobotu som podľa predpokladov dokončil figúrku Falkara, potulného žoldniera. Dotiahol som drobnosti na meči a kožených plátoch na bruchu. Pustil som sa do hlavy - trošku ma naštvalo, že detaily boli dosť nevýrazné, oči tam skoro neboli (ale tak to mám zato, že robím kópiu namiesto originálu), ale nakoniec sa mi podarilo namaľovať ju celkom OK.

Vcelku oddychovka bola bejzka od Scibora zo série Ancient Ruins, sfúkol som ju za chvíľu a skúšobne som na ňu napasoval Falkara. Od začiatku som plánoval snehovú bejzku, takže som si rozrobil sódu bikarbónu s herkulesom, napatlal na bejzku aj na figúrku - a trochu zaváhal. Mal som pocit, že som s ním zakryl pekne namaľované plochy figúrky - najmä bejzky, plášťa a zrolovanej deky. Nakoniec som si ale povedal, že ak sneh začnem odstraňovať, urobím viac škody ako úžitku, takže finito.


Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON: http://www.coolminiornot.com/261516 (súčasné skóre ).

Figúrku Falkara som maľoval v rámci skupinovej stavby na modelárskom fóre Modelforum.cz.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?