Le Cyclope (Anakron Miniatures) W.I.P. 02

Po krátkej pauze som sa vrátil ku rozrobenému Le Cyclopovi od Anakrona a to aj vďaka Dakanovi (navzájom sa hecujeme) a Plastikovej zime (pre motiváciu som Cyclopa prihlásil do súťaže). Zľahka som doladil pleťovku hrudníka, rúk, pridal som nejaké tiene na kríže, dorobil trčiace stehno zápästia a prsty na nohách. Nasledovali pančuchy a remene. Ešte som pozačisťoval nejaké drobné preťahy a pripravil dokonale čierny základ na kovové časti (ktoré pôjdu NMM, ofcourse). 




Posledné W.I.P. foto Le Cyclopa


Celok som si už prilepil na drevený display-base, pretože som potreboval korok na nové veci, ktoré som začistil, napinoval, polepil a zastuffoval - Nosferatu od Ammona, Leo Bust od Yedhara, Démona s husľami (nakonvertený Violinist od Nocturny) a pár ďalších fajnovostí, ktoré pôjdu pod primer.


Nosferatu od Ammon Miniatures

Leo Bust od Yedharo

Démon s husľami od Nocturny

Komentáre

Dakan napísal(a)…
máš to pěkně rozjetý, těším se na PZ :) ...

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?