Herzog Von Bayern, Ingolstadt 2012

S krátkym odstupom času si dovolím zaspomínať na jednu z najlepších figurkárskych akcií, akých som sa mohol zúčastniť - Herzog Von Bayern, ktorá sa konala 27. - 29. apríla 2012 v Ingolstadte. K priamej účasti na tejto medzinárodnej akcii ma po minuloročnej účasti 'v zastúpení' prehovoril (vďaka mu za to) kamarát figurkár Majo, lebo podľa neho tam uvidím naživo nielen všetky tie skvelé práce, nad ktorými slintám na CoolMini, ale aj ich autorov, bude možnosť si popozerať všetko v kľude na vlastné oči, podebatovať a pofotiť. Nuž som urobil zásadné rozhodnutie - odignorovať všetky lokálne súťaže a sústrediť sa len na Ingolstadt. Podľa Majových rád som sa rozhodol nebrať príliš veľa figúriek, ale sústrediť sa na výber tých najlepších. Taktiež štýlovo som sa rozhodol prezentovať posledné viac komiksové práce, preto voľba padla na 28 mm figúrku Dwarf Generála, bustu Sherrifa Justicea, 28 mm figúrku Le Cyclope, bustu Monster Of Nosferatu a figúrku Perzského Assassína, ktorého som tesne pred súťažou dokončil a tak ani nebol fixnutý matným lakom.

Na cestu sme sa po viacerých organizačných periperiách (nie našich) vybrali štyria - Torsion ako vedúci Bojového Vozidla Pechoty, Majo ako majster provianťák, Figi ako dievča pre všetko a moja maličkosť ako minister zbytočných vecí. Cesta prebiehala bez najmenších problémov a na miesto určenia sme dorazili v plánovanom predstihu. Čo sme už neplánovali bolo sfučané koleso Torsionovho BVP, ktoré sme si všimli chvíľu po príjazde. 


Výmena sfúknutého kolesa za dojazdovú rezervu. Výhliadky nie sú zrovna najlepšie...

Začína svitať na lepšie časy, servis sme našli na druhý pokus.

Našťastie sme sa vynašli a objavili autoservis, kde nám síce s kolesom nepomohli, ale poradili nám miesto, kde to môžeme skúsiť. Príjemným prekvapením bol ochotný servisák, ktorý nás ani pred piatou neposlal do ***, ale ochotne sa pustil do našeho problému. Povestná šťastena stála pri nás a za chvíľu bolo všetko jasné - pokazený ventil už zlostiť nebude, servisák bol stále usmievavý a zapýtal si len 15 €, tak dostal echt originál Bechera a šli sme sa ubytovať. Nasledovala uvoľnená a zábavná večera (no zabávala sa len naša česko-slovenská expedícia, okolití hostia len nechápavo krútili hlavami) a ešte uvoľnenejší večerný soušlajzing.

Veselá večera česko-slovenskej expedície

Po piatkových obštrukciách sme celú sobotu mohli pokojne venovať figúrkám, predajcom a nákupom, prehliadke Armádneho múzea, znova figúrkam, predajcom a nákupom, debatám s prítomnými mega-stars figurkárskeho neba a znova figúrkam, predajcom a nákupom a tak dookola :)


My a Pegaso Guys

Ja, Majo a Ben Komets

Ja a Jarhead

Ja, Péťa a Majo

Majster kanón

Samozrejme zlatým klincom celého predĺženého víkendu bolo nedeľňajšie vyhlásenie výsledkov. Ja osobne som neočakával žiadne veľké veci, 'šiel som do sveta nechať si nakopať prdel', o to väčšie bolo moje prekvapenie, keď som svoje meno počul medzi víťazmi kategórie Fantasy Master Painting. Naprázdno nevyšiel nikto zo slovenskej ani českej expedície a okrem medailí a diplomov sme boli všetci bohatší hlavne o kopu neopakovateľných zážitkov. A zhodli sme sa na jednom - o rok sa v Ingolstadte stretneme znova...


Moje figúrky na Herzog Von Bayern

Zlatá medaila v kategórii Fantasy Master Painting

Víťazná českoslovenká expedícia v Ingolstadte 2012




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?