Sgt. Connor (Dark Nova, Andrea Miniatures) W.I.P. 03

Práce na Connorovi pokračujú, tá figúrka má niečo do seba - už dávno som necítil takú chuť maľovať.  Dotiahol som teda vrchnú časť brnenia spredu - golier okolo hlavy a prechod na chrbtovú časť. Zatiaľ asi najslabšou časťou celej figúrky je zadná časť brnenia, ktorá svojimi zaobleniami, krivkami, kudrlinkami pripomína všetko možné (najviac asi nejakého autoveterána), len nie sci-fi vesmírneho bojovníka - a tá to moje maľovacie nadšenie trochu ochladzuje :). Maľovať sa to nemaľuje zle, ale na rozdiel od prednej časti brnenia tomu chýbajú nejaké tie drobné detaily, lemy a hlavne delenie na menšie celky. Celá vrchná časť je akoby z jedného kusu materiálu, len s veľkým poklopom, ktorý má navyše dosť hrubé a nerovnomerné škáry po obvode. V spodnej časti prechádza do akejsi šípky, pod ktorou je niečo pripomínajúce obrátenu kričiacu tvár (z foto zatiaľ nevidno, dopracoval som sa len po 'šípku'). V snahe rozbit trochu tie súvislé plochy som prebŕľal internet a našiel schému 'dekálov' na terranských mariňákov z hry StarCraft. Odtiaľ som prevzal číslo 435 a popisok pod ním.  Celé to nevyzerá úplne zle, ale spokojný s tým nie som. Zatiaľ to ale nechám tak, a neskôr uvidíme. Hrubé škáry okolo poklopu budem musieť zjemniť, tiež hajlajty po hranách a dotiahnuť ten nepodarený spodok.


Predná časť obrneného goliera

Zadná 'autoveteránska' časť Connorovho brnenia s tryskami

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?