Space Traveller W.I.P. 1

Keď ma môj kamarát a figurkár Paľo 'Vertigo' Hanzel poprosil, či by som mu nenamaľoval novú figúrku z produkcie jeho firmy Vertigo Miniatures, ktorej sculptorom bol navyše ďaľší kamarát - Paľo 'Offo' Ovečka, nemusel som dlho rozmýšľať a na ponuku som kývol. 

Bustička je veľká cca 6 cm, skladá sa z dvoch kvalitne odliatych resinových dielov a volá sa Space Traveller. Zobrazuje staršieho obézneho vesmírneho cestovateľa v skafandri a na prvý pohľad mi strašne pripomína starého Marlona Branda :) Neskôr som objavil aj podobnosť istou postavou starej hernej aj televíznej série. V tomto duchu ho teda budem aj maľovať. Na Torsionove urgencie som sa dnes do bustičky pustil - ako prvé som si začal hlavu. Začiatok bol zlý, nejako som sa nevedel naštartovať a prvé svetlá som dvakrát premaľúval, našťastie som potom problém objavil, odstránil a potom to už išlo.


Prvé svetlá a tiene

Ďalšie svetlá a tiež oči


Figúrka má v tvári hromadu záhybov, faldíkov - je to vyslovená charakterovka a je vidieť, že sa Offo vyhral. Po dohode s Torsionom som sa do figúrky pustil svojím komiksovým štýlom s prehnaným dôrazom na kontrast medzi svetlom a tieňom, v živej farebnej schéme.


Ďalšie svetlá na čele

Pohľad zboku na pravú stranu tváre


Medzigalaktický cestovateľ zrejme počas svojich ciest nekonečnými priestormi vesmíru zažil už hodne a jeho tvár je podľa toho aj poznamenaná. Tvár som maľoval postupne, najprv jej pravú stranu, potom čelo a tak som sa dostal na pravú. Základ tváre je po dnešku celkom solídny aj keď rozhodne nie hotový :))))


Načatá druhá časť tváre s menej intenzívnymi svetlami

Cestovateľova tvár sa začína rysovať

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?