Morphus Chaos Warlord W.I.P.

Enigma Miniatures - firma, ktorej figúrky ma inšpirovali odkedy som pričuchol k figurkárine. Nádherné detailné sculpty, poväčšinou od samotného Raula Garciu Latorreho bolo vždy radosť maľovať. Už nejakú dobu som mal v základe streknutého chaosného lorda Morphusa, ale impulz k jeho namaľovaniu prišiel počas návštevy u majstra Mariána, ktorý práve pracoval na sade enigmovských warriorov. Figúrka patrí do rady Massive Darkness, miniatúry sú teda v 28 / 32 mm heroic mierke. Napriek tomu pôsobí Morphus veľkým dojmom, výška od nôh ku očiam je až 36 mm. Model má dve variantné hlavy, jednu s helmou (ktorú použil Majo) a druhú odkrytú. Ja som zvolil odkrytú hlavu - ten znetvorený ksicht sa mi ku napuchnutému hnijúcemu bruchu hodil viac. Celok som osadil na chaosnú bejzku od Scibora. Viac v skrátenom foto-reporte :)


Vymaľovaný základ chaosnej bejzky


Plášť s kožušinou


Brnenie - prvý nástrel


Brnenie - pohľad spredu


NMM na brnení a sekere


Koly na chrbáte a sekera


Dokončené brnenie na nohách


Posledné W.I.P. foto


Morphusa som prihlásil na medzinárodnú súťaž Herzog von Bayern do Ingolstadtu, takže som mal dostatočnú motiváciu ho dokončiť :) Dnes ešte príde matný lak a trochu 'machu' na bejzku. Finálne foto nafotím podľa časových možností.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?