Huri-Khan (JMD Miniatures)

Keď som si počas letných prázdnin 2014 rozrobil bustičku Huri-Khana od JMD Miniatures, predpokladal som, že to bude rýchla testovačka práce s True Metallics Metals setom od Andrea Miniatures. Bohužiaľ sa to celé nejak zvrtlo a metaliky som síce spravil rýchloa pohodlne, ale na dokončenie musel 'Chán' počkať vyše pol roka. Nie veľmi dobre vysculptená tvár mi dala dobre zabrať a premaľúval som ju niekoľkokrát. Nakoniec som uznal, že lepsie to už nebude a tu je finále.



Dokončená bustička Huri-Khana od JMD Miniatures. Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON a Putty&Paint:
www.coolminiornot.com/376226,
www.puttyandpaint.com/projects/6957.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?