Dark Angels Grand Master Templus W.I.P. 3 - zbroj a výzbroj

Po dve popoludnia som sa venoval Dark Angels Grand Mastrovi Templusovi, aby som ho po dvoch rokoch chytania prachu na poličke dotiahol do konca. Priznám sa, že prečačkané brnenie bolo fakt peklo - najprv sa trafiť na drobnučké ornamenty ledva vystupujúce nad povrch a následne sa triafať a tieňovať povrch pomedzi ne. Keď som robil zdobenie náplecníkov, už som mal naozaj dosť :) A to som ešte netušil, čo ma čaká s mečom. Skoro som nad ním oslepol a udusil sa, čo som neustále zadržiaval dych, aby sa mi netriasli ruky na tých pidižvíkoch co sa tam hadia. Som celkom rád, že je to za mnou a môžem sa pustiť do niečoho väčšieho (veru, po takomto masakri musí drobnučká Athena ešte počkať), bustálneho :P


Zelená zbroj Dark Angels - nohy


Zelená zbroj Dark Angels - ruky a shoulderpady


Opotrebovanie zadného náhonu :)


Filigránsky štít


Dark Angels Grand Master Templus
- posledné W.I.P foto


Komentáre

Borek napísal(a)…
Moc pěkné. Navíc, pro zelenou mám slabost:)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?