Napoleonic Line Infantry 1812 - 1815 (28 mm, Perry Miniatures) IV. - command group & base tray

Dobre rozbehnuý projekt sa prehupol cez polovicu a aj tento fakt ma dostatočne motivoval a tak som si nachystal celý zvyšok francúzskej radovej pechoty. 18 figúr, pričom som si ich rozdelil na niekoľko skupín - predovšetkým šesť dlhokabátnikov, deväť modrokabátnikov a traja veliteľskí vojclovia (oficier, vlajkonosič a bubeník). To všetko kvôli batch-paintingu, striedanie masového natierania s detailnejšími technikami pôsobilo na mňa už od začiatku veľmi osviežujúco a pomáhalo mi udržať si tempo.  

Tváre ako vždy oživili úvod maľovania a kopec modrej určil prioritu maľovania :). Trošku som odtrpel šesť dlhokabátnikov, už ich na mňa bolo trochu moc a u niektorých figúr boli drapérie trochu menej výrazné. Napriek tomu som ich dokončil relatívne rýchlo a ako oddych som si vychutnal oficiera, vlajkonosiča a bubeníka. 


Klasický začiatok - biely primer

Skupinka modrokabátnikov spolu s veľiteľom

Dlhokabátnici - rota fusilierov a veliteľský bubon

Takmer hotoví dlhokabátnici na bejzke 

Začína sa rysovať Command grupa ... 

... a už aj na bejzke ...

Bohužiaľ som zistil, že vlajka, ktorá mala ísť na tyč s orlom, bola trochu väčšia, takže som si ju musel zmenšiť. Okrem prvej mojej napoleonskej armády som mal predstavu, že bude celá umiestnená na podstavci s okrajmi, aby bola celistvejšia, kompaktnejšia a dobre sa s ňou manipulovalo.

Za týmto účelom som si nachystal MDF doštičku a balzové hranoly. Trochu som sa pohral s pravítkom, počítal som a vypočítal. Výsledok tuším celkom príjemne prekvapil aj mňa :)


MDFková základňa a základy rámikov ...

... vymeriavanie pre jednotlivé bejzky ...

... nakoniec to dopadlo trochu inak, ale lepšie ...

... zosúlaďovanie terénnych úprav ...

... drobné skalky a trávička - romantická pohoda ...

... a testovací setup aj s frantíkmi ...

... štítok nesmie chýbať vôbec nikde ...




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?