Warhammer 40K Indomitus Captain Dark Angel - W.I.P. 1

Trošku sa mi znovu zachcelo maľovať a zhodou okolností si ma vyhľadal jeden zákazník, ktorý bol dostatočne zhovievaý ku mojim časovým možnostiam a namotivoval ma zaujímavými figúrkami - takže sme sa dohodli. 


Originálna Ultramar schéma kapitána s otvorenou helmou


Jednou z figúrok, ktoré odomňa chcel namaľovať bol space mariňácky kapitán z Warhammer 40K Indomitus boxu. Pôvodnú modrú Ultramar schému som podľa priania zákazníka nahradil zelenou Dark Angels.  Takto tu pomaličky rastie Dark Angelský kapitán...



Maľovanie bejzky bolo po dlhej dobe prvou W40K záležitosťou

Zelený Dark Angelský Armour podľa Cesnakovho vzoru...


Oblečenie, purity seals a základy kožených doplnkov



Kožené a strieborné NMM doplnky


Ksicht a zlaté NMM


Maľovanie na zákazku: Páči sa Vám figúrka? Chceli by ste si nechať podobnú namaľovať aj vy? Neváhajte sa ozvať na facebooku Dark Tower Painting a je možné, že tá najbližšia bude práve Vaša!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?