Pár slov na začiatok...

Toto je prvý príspevok v mojom novom BLOGu, ktorý sa bude zaoberať predovšetkým viacerými aspektami modelárstva. Prvotné bude delenie na PAPIEROVÉ MODELÁRSTVO (tvorba, publikovanie a stavba papierových modelov) a MAĽOVANIE MINIATÚR (jeden z aspektov hobby zvaného Wargamming). Sú to dva diametrálne odlišné smery, z ktorých jeden ma sprevádza už od ranného detstva a druhý je pre mňa územím absolútne neprebádaným. Možno sa postupne pridajú aj iné kategórie, kto vie ...

V časti PAPIEROVÉ MODELÁRSTVO sa zameriam hlavne na modely v mierke 1:100, alebo tzv. Miniboxy. Nakoľko som zopár detailných modelov sám vytvoril, nájdete tu linky na ich voľné stiahnutie, zopár vychytávok pre zdarnú stavbu a samozrejme priestor na otázky, rady, či nové nápady. Chýbať nebude ani niečo málo z histórie týchto zaujímavých modelov.

V časti MAĽOVANIE MINIATÚR sa budem snažiť zmapovať svoje prvé kroky v tomto krásnom modelárskom odvetví, základné techniky, ukážky postupu prác, či zaujímavé modelárske postupy.

Teraz mi už len zostáva dúfať, že bude dostatok času, aby som svoj zámer - vybudovať zaujímavý a hodnotný blog ako zdroj informácií aj naplnil.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?