Brogan The Bonecrasher W.I.P. 2

Na ďalší deň som dorobil finálne úpravy zbroje, poopravoval najmä jemnučké zdobenie a doplnil tiene. Potom som pokračoval oblečením Brogana - nohavice, košeľa, rukávy, čizmy a zástera. Všetko šlo ako po masle vďaka výbornému matnému základu, spokojný som bol hlavne s tmavou červenou, ktorá sa (ako asi vedia všetci, čo majú s figúrkami čo dočinenia) robí dosť ťažko. Potom som sa trochu pohral s remeňmi a prackami. Na záver tejto krátkej 'poobedej' siesty som urobil nôž v puzdre na chrbte a sekeru aj s poriskom. Nasledovala pauza pre rodinné a fitness záležitosti :)


Brogan oblečený a vyzbrojený

Večer, keď už najmenšia časť domáceho osaednstva spala a tá nežná sa venovala sledovaniu televíznej produkcie, znovu som usadol za svoj stôl a s myšlienkou dokončiť v ten večer Brogana na súťaž do Banskej Bystrice, som sa pustil do pleťovky. Klamal by som, kebyže tvrdím, že to šlo dobre. Bol to ťažký pôrod a v jednu chvíľu som sa začal zmierovať s tým, že ho proste do súťaže nedokončím. Najmä odtieň pleťovky mi robil ťažkosti - chcel som niečo fantasy ale nie zas úplný úlet. Potom sa ale našťastie karta obrátila a mne sa podarilo namiešať odtiene podľa mojich predstáv. Tiene a hajlajty išli opäť super, vďaka dobrej základovke. Vzhľadom na únavu aj veľmi pokročilý čas som bol sám prekvapený s akou ľahkosťou sa mi podarili tie najdrobnejšie detaily - linky očí, oči samotné (na poslednú chvíľu som si vymyslel, ze jedno oko bude slepé a s jazvou), vrásky atď.

Bola sobota, tri hodiny pätnásť ráno keď som Brogana dokončil. Polhodinu som potom ešte moril a lakoval drevený podstavček a spravil 'fotky z prvej ruky'. Potom som si už utekal ľahnúť, keďže za štyri hodiny mi bolo treba vstávať...

Prvé foto takmer hotového Brogana, následne som upravoval už len bejzku

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?