Brogan dokončený

Tu je finálna podoba Brogana, ktorého som maľoval na súťaž Model Day v Banskej Bystrici a kde (na moje veľké prekvapenie) vyhral kategóriu Figúrky bez rozdielu mierky. Po upozornení viacerých painterov som ešte upravil bejzku - dal som jej trošku väčší kontrast do tieňov a opravil som hračkársky zelené papradie.

S fotákom požičaným od suseda som spravil malú foto-sešn a fotografie len s malými úpravami (doplnená grafika názvu, moja ikonka na spodku obrázka a predel fotiek) vyšli výborne.


Hotový Brogan

Ak sa Vám figúrka páčila a máte chuť ju ohodnotiť, klik na nasledovné adresy (dva sety po dve fotografie): http://www.coolminiornot.com/220594, http://www.coolminiornot.com/220595.

Aby som ešte doplnil informáciu - na Model Day 2009 sa pošťastilo nielen Broganovi, ale aj Zombie buste (2. miesto v kategórii Busty) a Trpajzličej krčme alias PF 2009 (3. miesto v kategórii Diorámy - ostatné). Výsledková listina súťaže je TU a tu zase FOTOGALÉRIA.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?