Urmuth - W.I.P. 3

Po včerajšom smútočnom dni (R.I.P. Michael), som dnes chcel trošku prácou vzdať hold tomuto výnimočnému umelcovi. Pokročil som pár krokov vpred na Urmuthovi (všetko počas obednej prestávky, kym synátor spinká :)) - konečne som sa chytil do vlčej kožušiny, ktorú má mať na pleciach (základ som spravil tmavohendý s okrajmi stmavújicimi sa dočierna), pričom som sa neustála samonasie*al, keďže sa mi farba z členitej kožušiny pod prstami stierala). Tiež som sa dokopal a dorobil som podstavec (opäť made in Scibor Monstrous Miniatures; ešte naň pôjde sneh, ktorý zakryje tie rastliny, ale to až keď bude na ňom figúrka). S malou dušičkou som sa pustil aj do pleti, ktorá dostala prvú dávku svetla a ďalšiu dávku tieňov. Výsledok sa mi naozaj pozdáva, tož zatiaľ spokojnosť... Ak bude trochu času, večer sa môžem vybúriť a doraziť kožušinu, na pleťovku si ale musím nájsť niekoľko tichých a kľudných hodín :)


Pleťovka na Urmuthovi v ťažkom W.I.P.


Takmer hotová bejzka, chýba na nej už len Urmuth a sneh

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?