Urmuth - W.I.P. 2

Je logické, že po období hojnosti (inšpirácie) a (figurkárskej) plodnosti prichádza obdobie sucha. Tož to je presne to, čo sa stalo aj mne - proste som stratil paru, vietor z plachiet, nazvite to ako chcete, ale proste sa mi nechcelo. Nemal som chuť do ničoho ani pichnúť a tak od posledného záznamu v mojom blogu ubehol mesiac a ja som ku maľovaniu zasadol len dvakrát.

Prvýkrát to bolo v stredu 3. júna a nie veľmi významne, o to však s väčšou radosťou sa mi podarilo dokončiť bandáže na Urmuthových rukách, nôž zastrčený za opaskom, drevené porisko sekery a kovovú helmu s rohami. Pustil som sa aj do sekery samotnej, ale táto aktivita skončila fiaskom, takže sekeru som odmaľoval, nazákladoval a odložil na lepšie časy :)




Ako to už vyplýva z úvodu príspevku, nasledovali ďalšie dva týždne modelárskej nečinnosti, ktoré sa mi podarilo prerušiť až teraz cez víkend 20. 21. júna - poobede, keď sa mi podarilu uložiť malého som mal zrazu pár hodín pre seba a keďže maľovať sa mi nechcelo (žiadna motivácia ani inšpirácia), rozhodol som sa zahrať si sám so sebou pár malinkých skúšobných hier Warhammera 40.000. Pohrúžil som sa do tejto činnosti asi na hodinu a keď som 'precitol', mal som strašnú chuť poskladať si nejaké nové figúrky do mojej (už roky) budovanej armády imperiálnej gardy. Vytiahol som teda zo skrine tri modely imperiálnych ogrynov od Scibora (štvrtý sa mi povaľuje v skrini zlepený a nazákladovaný už celé mesiace) a schuti som si zamodelárčil. Výsledkom tohoto môjho snaženia bola pekná štvorčlenná skupina ogrynov na stole a chuť čosi aj namaľovať. Tak sa mi dostal zase do rúk Urmuth. Predsavzal som si vzkriesiť z popola nešťastnú sekeru a spraviť základné tiene na pokožku. A čuduj sa svete - ono sa to podarilo. Sekera vyšla fajn a tiene takisto (aj keď Urmuth teraz vyzerá trochu 'gypsy', ale to sa časom poddá).

Urmuth s hotovou sekerou a základnými tieňmi na pokožke

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?