Ïlnimar - posledné W.I.P.

Som rád, že sa mi túto dlhodobú záležitosť (začatú pred takmer 2 mesiacmi - 28. septembra) podarilo (aj keď nadvakrát) dokončiť. Na hodinku som si sadol ku rozrobenej pleťovke, pri ktorej som pridal trochu fialkavej a hnedo-bordovej do tieňov, zjemnil som prechody, opravil preťahy a zvýraznil svetlá. Celú tvár som 'džúsmi' dotónoval dohneda a následne dorobil krk a uši. Na vlasoch osm opravil pár drobností a už som sa díval do očí tohoto nebojácneho bojovníka :)

Pôvodne som nechcel robiť fotky - tma a umelé osvetlenie tomu moc nepomáhajú. Ale nakoniec som neodolal a pár ich cvakol. Nevyzerali úplne zle (aj keď sa mi zdá, že ťahajú viac dočervena, najmä v tvári), tak som jednu vybral - sťaby posledné W.I.P.


Ïlnimar - posledné W.I.P.

EDIT: Keď sa na to foto dívam, tak by som povedal, že možno by nebolo zlé,potiahnuť ešte celý odtieň pleti málinko dočervena, celkom príjemne to na tej fotke pôsobí. Ale to budem musieť pozrieť pri dennom svetle, lebo pod žiarovkami to vyzerá vždy inak :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?