Ïlnimar - vlasy a pleťovka

Po príjemne strávenom víkende (tradičný jarmok na námestí, návšteva svokrovcov, definitívne dotiahnutý Halloweenstein, návšteva mamy, otca a brata s priateľkou) som nemohol inak, než chytiť do rúk aj štetce a niečo pomaľovať. Keďže sa blíži Plastiková Zima '09 a ja som na ňu sľúbil dokončiť bustu Ïlnimara, voľba bola teda jasná. Ako prvé som spravil vlasy, pretože ide o fantasy bojovníka, mohol som si dovoliť aj modré odtiene (konečne modráááááá), ktorým som pridal hĺbku použitím fialkavej, hnedej a čiernej. Následne som postupne 'vytiahol' jednotlivé vlasy svetlejšími odtieňmi. Túto kapitolu som ešte nechal otvorenú (uvidíme na dennom svetle) a pustil som sa do pleťovky. Ešte predtým som si ale spravil základ modrých očí. Tentokrát som chcel klasickú pleťovú farbu len s mierne temnejším nádychom a tvrdšími tieňmi, ktoré by tvári dodali divokejší bojový výraz. Nechcel som finišovať takú dôležitú vec ako pleť pod umelým svetlom (a tiež už bolo dosť hodín), tož som spravil rýchle foto a s pocitom dobre vykonanej práce a fajn prežitého víkendu som šiel spať :) Z toho, čo som videl, bude treba ešte zjemniť niektoré prechody, pridať na niektorých miestach výraznejšie tiene a dorobiť krk s ušami. Tak už len vystihnúť pekný deň ...


Busta s prvým nástrelom pleťovky - fotené v noci pod umelým svetlom, takže foto dosť zlé

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?