Death Korps Mini Diorámka - prvé W.I.P.

December je nielen mesiacom splnených prianí, ale najmä nesplnených termínov a snahy dobehnúť ich za každú cenu. Podľa toho aj vyzerá - každý sa snaží dohnať nedohnateľné, stihnúť nestihnuteľné a tak je pre mňa skôr mesiacom večerov a nocí strávených v práci. Iste musí byť každému jasné, kam týmto preslovom mierim. Jasné, snažím sa ospravedlniť to, že od Plastik Kosy som nedržal štetec v ruke :). Treba ale povedať, že sa intenzívne snažím stráviť to množstvo skvelých modelov, nápadov a dobrých rád, ktoré som na súťaži utŕžil a pri tom všetkom sa nezblázniť v robote. Tiež viem, že mám čo doháňať a musím sa podstatne viac snažiť, takže som nechcel maľovať úchytkom, keď si nájdem volných dvadsať minút pred spaním. Namiesto toho som si naplánoval jednu malú diorámku s modelmi Death Korps od Forge Worldu, kde som chcel skúsiť custom display bejzku zapustenú do hranola podstavca, ako som videl u majstra Mariána a tiež na CMONe.

Včera večer som sa teda začal hrať s týmto nápadom a strávil som príjemný večer so styrodurom, skalpelom, kartónom, trubičkami a trubkami rôznej veľkosti a tak... Proste romantika ako swiňa.

No a nadneska som skončil nadránom, zase som trochu pichal do styroduru, trošku rezal trubky a trubičky, trochu lepil, trochu lámal, trochu ohýbal. Nakoniec som to celé potrel lepidlom a posypal kamienkami. Zajtra (resp dnes poobede) keď to celé preschne, otrepem zvyšné kamienky a uvidím, čo z toho vylezie. Potom budem musieť vymyslieť, ako to nazákladovať - keďže je to styrodur, na streknutie primerom môžem rovno zabudnúť...


Základ bejzky ohraničený kartónom a posypaný pieskom a kamienkami.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?