Trochu techniky: Leman Russ Demolisher

Schválne, koľkí pri mene tohoto tanku pátrali v pamäti a snažili sa zaradiť ho do konkrétneho historického obdobia, či ku ku konkrétnej armáde. Zbytočná námaha - je to fiktívny tank ku stolovej hre Warhammer 40.000 (aj keď tvarovo podobný základ mali niektoré tanky v prvej svetovej) a bol to jeden z mojich vianočných darčekov.

Krabica imperiálneho Demolishera

Na maľovanie som si nejako čas nájsť nevedel, ale dostal som chuť pustiť sa do tohoto modelíku - inak je to staršia verzia, dnes už pomaly zberateľský kúsok, takže som bol zvedavý, ako všetko bude sedieť a ako sa to bude stavať. Pôvodne som chcel stavať klasický Leman Russ s Battle Cannonom, ale kovové diely Demolisher Siege Cannonu ma zaujali svojou masívnosťou, takže som sa rozhodol pre túto verziu. Pripravené som mal aj resinové odliatky doplnkov pre Death Korps Of Krieg armádu od Forge World, ktoré model pekne oživia (filtre motora, tankového komandéra s heavy stubberom, imperiálnu orlicu). Demolisher v novšej verzii obsahuje aj kovové odliatky dodatočného pancierovania veže, ktoré v mojej staršej verzii absentovali, takže som sa rozhodol si ich vyrobiť. Z kartónu som spravil plátovanie, disperzným lepidlom som naznačil nitovanie. Na celok som osadil viacero dielov, ktoré mi zostali z Chiméry.

Celkovo šla stavba pekne od ruky, všetko pekne sedelo, jediným problémom bol trochu skrútený vrchný diel tela tanku, ale to som ľakho fixol postupným lepením na spodnú časť tela a dorovnávaním dielu. Zostáva mi ešte rozhodnúť sa pre zbrane do bočných veží podvozku.


Tanková veža Demolishera s doplneným pancierovaním a tank commanderom od FW

Podvozok a základ Demolishera s resinovými doplnkami od FW ešte čaká na bočné veže so zbraňami

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?