pondelok, 25. januára 2010

DKoK diorámka foto

Tak som sa dnes dostal ku foteniu progresu na diorámke. Bejzka je v podstate hotová, treba tam už len pár drobností (hlavne sa chcem trošku zamútiť tú mláku krvi pod vojakom) a môžem sa pustiť do Quartermastera...




3 komentáre:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Super, vynikajúce! Ako základ na tieňovanie toho kabáta si použil čiernu či veľmi tmavú modrú?

Dark Tower povedal(a)...

Diky. Čo sa týka tieňvoania kabáta - (celú figúrku som mal nazákladovanú čiernym základom) začal som veľmi riedkou tmavomodrou, ktorú som potom postupne zosvetľoval smerom ku vyvýšením častiam (pridával som svetlomodrú a v najvyšších svetlách aj svetlosivú). Priebežne som ešte pridával hlbšie tiene riedkou tmavomodrou miešanou skvapkou hnedej a čiernej. Názvy farieb by ti asi moc nepomohli, sú to akryly od Valleja (rady Game Collor a Model Color) a Rackhamu. Inak pre dosiahnutie čo najjemnejších prechodov používam veľmi riedke farby a veľa vrstiev (tzv. layering). Na doladenie odtieňov potom tzv. glazing.

Piotr povedal(a)...

Great diorama mate :)
Keep us updated!

-demi-