A je tu rok 2010 ...

... a ako každý začiatok roka je to len samý zhon, chaos, nesplnené termíny a stres. Presne tak začal aj tento rok a preto aj napriek tomu, že už je takmer koniec januára, ešte som k maľovaniu, či lepeniu ani nepričuchol. Musím priznať, že tak trochu aj zámerne, pretože pri takej absencii voľného času by som zrejme ani bohviečo nevytvoril. Takže si radšej umelo umŕtvujem svoje modelárske mozgové centrá prácou, fitkom a zase prácou a čakám, kedy všetok ten zhon opadne a pozvoľna sa dostaví pocit pohody a kľudu. Pretože s ním ruka v ruke príde aj chuť na modely :)

No a presne tak tob olo aj dnes - po stresujúcom závere týždňa a naopak príjemne strávenom víkende som si dnes večer povedal: '... prečo to neskúsiť...' a pustil som sa do rozpracovanej diorámky s umierajúcim vojakom Death Korps of Krieg a Quartermasterom. Detailne vyskulptený ležiaci vojačik sa maľoval takmer sám, takže bol o chvíľu hotový a ja som mohol celý podstavec uzavrieť domaľovaním bočných stien hranola načierno. Zajtra ešte spravím matné lakovanie a nafotím pár fotiek, keďže sa mi nočné fotenie veľmi neosvedčilo.

Nechcem predbiehať, pretože neviem, kedy sa zas v takejto podohde dostanem k maľovaniu, ale dúfam, že v dohľadnej dobe sa mi podarí dokončiť Quartermastera a tým aj celé dio, aby som sa mohol pustiť do ďalších rozpracovaných projektov (bustička Avalonian Recruit, rozrobené dio Primus & Prime, či plánovaná 54-ka Beelphegor od Andrey).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?