Nová busta - Sherriff Justice W.I.P. 01

Včera večer som sa konečne chytil do maľovania a keďže ešte mám pár drobností, ktoré musím doriešiť na mini-diorámke s Atorom, do rúk som vzal prvú figúrku, ktorú som mal po ruke - bustu Sherriffa Justice od Masquerade Miniatures. Celkom zaujímavú a notrepanú komiksovka v máličko väčšej mierke (výška tváre je cca 3 cm a celková výška od spodku pylónika až po klobúk cca 9 cm) beriem ako čistú oddychovku. Na internete nie je veľa obrázkov vymaľovanej busty a tie, ktoré sú sa mi moc nepáčili. Od začiatku som si ho predstavoval ako opáleného, vetrom ošľahaného, zarasteného a potom sa lesknúceho westmana, takže v tomto duchu som si spravil aj základné farby pleťovky. K nim som pridal prvé tiene a základné svetlá, aby som videl, ako to celé ukáže. Zatiaľ síce ťažké W.I.P., ale myslím, že čosi zaujímavé sa tam začína črtať... Treba ale popracovať na širšej palete odtieňov pokožky, plynulosti prechodov atd...

Prvý nástrel farieb, svetiel a tieňov na šerifovi


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?