Weekend

Tak som zase zažil jeden z tých víkendov, čo človeka neskutočne obohatia. Začal sa vpodstate už vo štvrtok večer, potom znova v piatok poobede a pokračoval až do nedele. Ale skóre mám - myslím - slušné:
  • zjedol som cca 10 paralenov (a asi toľko kapslí s vitamínom C)
  • vystriekal skoro celé balenie spreja do nosa
  • k tomu asi pol balenia spreja do krku
  • vychlípal som hektolitre čaju (a spätne zas vypotil a ...)
  • zlikvidoval som vreckovky (veľa vreckoviek :P)
  • viac ako 1/3 času som prechrápal
  • pozrel som Barbara Conana, Red Sonju, Synov veľkej medvedice a štyri diely Majora Zemana
  • prečítal som skoro celý tretí diel Vinnetoua


    ... ale hlavne - vo svojom vlastnom záujme so nesiahol na žiadnu figúrku, hehe ... Tak tomu ja hovorím zmysluplne strávený čas!

    Komentáre

    Obľúbené príspevky z tohto blogu

    Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

    Miniboxy - kde se vzaly?