Persian Assassin 2 - W.I.P. 03

Ingolstadt sa nenávratne blíži a mne neostáva nič iné, len intenzívnejšie pritlačiť na dokončenie peršana, ktorý by mal uzavrieť môj súťažný tím pre túto súťaž :) Cez víkend som preto dotiahol zvyšok oblečenia - vrchnú časť bundy aj s chrbátom a tiež kapucu. Tú som oproti pôvodnému peršanovi spravil veľmi svetlú, skoro až bielu. Poopravoval som prechody na modrej časti bundy a spomenul som si aj na časti bundy na rukách - tie som aspoň nazákladoval. Tiež som pripravil základ na bandážach rúk, takže mi zostáva len pleťovka a dorobiť potrhané rukávy a spomínané bandáže.

Horšie je, že sa mi začína rozchádzať moj najobľúbenejší štetec, s ktorým maľujem posledné dva roky takmer všetko - najmä menšie a detailné veci - a práve táto jeho vlastnosť mi začína dosť chýbať. Čim ďalej tým viac mám problém maľovať jemné čiary a jemné detaily scupltu, ktorých má peršan habadej. Do súťaže už nový zrejme nestihne prísť, iný tohoto druhu bohužiaľ nemám, takže budem musieť dobojovať s touto zľahka začínajúcou metličkou :)





Víkendový progres na peršanovi - takmer dokončené oblečenie


Fotky boli fotené pod lampou, takže hlavne vrchná časť kapuce a svetlá časť bundy sú svetlejšie než v reále na dennom svetle. 

Komentáre

Dakan napísal(a)…
Máš to super! Těším se na další pokračování a naživo do Ingolu ...hlavně to příliš neuspěchej. ;)
Jaké značky je ten "nesmrtelnej" štětec? :))
Dark Tower napísal(a)…
Takze do toho Ingolu pojedes? Bylo by supr... Co se stetce tyce - nevim esi nesmrtelnej, dokonalej urcite - Winsor & Newton Series 7 Miniature - 2
Dakan napísal(a)…
Jj, odvoz jsme si už domluvili, takže s Ingolem počítám a těším se.
Tak to s tebou musím souhlasit ;)
Dark Tower napísal(a)…
A jak teda nakonec jedes? Mam radost, ze se ti to povedlo doladit. Uz vis aj co beres?
Dakan napísal(a)…
Jedu s Fischym. Jj, už vím i co beru :), ještě ti napišu SZ...

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?