Persian Assassin 2 - W.I.P. 01

Bejzku pre nového Assassína som dostal do predbežne akceptovateľného stavu, takže bol čas posunúť sa ďalej a začať maľovať samotnú figúrku. V globále by som chcel robiť tú samú schému, ako prvom pokuse (až na drobné zmeny), len by som mal rád tie menej príjemné/zábavné veci skôr z krku, takže som zvolil opačný postup - začal som metalikami a nohami. Ako hovorí klasik: "... sú veci, nad ktorými sa človek musí zamyslieť, aby z toho nezblbol, no a potom sú aj také, nad ktorými sa z toho istého dôvodu zamýšľat neoplatí ...". Preto som nad metalikami moc nerozmýšľal a urobil som ich jednoducho a hlavne rýchlo.


Rýchle metaliky a topánky s návlekmi :)


Rovnako málo som za zamýšľal aj nad topánkami - proste hnedé kožené krpce :) Viacerí mi pri prvom peršanovi vyčítali, že oproti všetkým tým komiksovo kontrastným častiam figúrky pôsobili nohy tmavo a nevýrazne, takže som pritlačil na návlekoch a spravil som ich kontrastnejšie (verím, že sa môže rozpútať polemika a že niektorí označia pôvodnú verziu za lepšiu - ale čo už). Keď už som mal na palete 'kožené' odtiene, spichol som hneď aj všetky kožené remene, popruhy a také tie srandy. Znovu s dôrazom na vyšší kontrast (ktorý som držal pri prvom assassínovi pri kapuci, košeli a nohaviciach, na zbytku už sa mi nechcelo :))).

Potom už nebolo vyhnutia a dal som sa bojovať s 'gacami' (ako hovorí ujo Marián :))). Zvláštne bolo, že keď som ich maľoval prvýkrát - bolo to u Maja na chate - šlo to samo od seba a ni som nemal nejakú jasnú predstavu, ako to spraviť. Tentokrát som mal predstavu jasnú, pred sebou kompletnú a detailnú fotodokumentáciu - a predsa to chvíľami vyzeralo biedne. Navyše som sa snažil opraviť pár chýb, ktoré som na pôvodnej figúrke našiel a to to celé dosť komplikovalo. Nakoniec som ale (zdá sa) vyhral a nohavice sú OK. Dorazil som ešte nazákladovanú pošvu na meč, porobil pár fotiek a šiel som spať.




Dokončené nohavice a remene




V ďalšom postupe sa zameriam na modrú bundu a zlatým klincom bude (dúfam) pleťovka a kapuca. Potom už len osadiť figúrku na bejzku a celé to zladiť.

Dodatok: Na poslednom stretnutí s Figim a Torsionom som dostal kus bridlice a tak som si chcel vyskúšať urobiť bejzku aj z nej. Ako materiál je to fajnovosť - dá sa nalámať na menšie kusy, vyskladať všakovaké tvary a pritom to furt bude vyzarať ako skala. Tak som si pozliepal dohromady základ kamennej plošiny, zastuffoval a dotvaroval medzery a spoje, posypal štrkom a skalkami, dolepil pár konarikov a bitzov a mám celkom solídny základ na scénickú bejzku pre enigmácku limitku - 28 mm verziu Broma Hard Barka.


Scénická bejzka s Bromom Hard barkom

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?