Nová séria MINIMODEL 1:300

Keď som sa rozhodol postaviť papierový model auta v mierke 1:300 s modelovým podvozkom a interiérom, bol som sám zvedavý, čo z toho vyjde. Najprv som tomu veľkú šancu nedával, ale skúsil som to (viď predchádzajúci príspevok) a pretože to vcelku ide, pripravil som malú prvú sériu Minimodelov v mierke 1:300 s modelovým podvozkom a možnosťou vypracovania interiéru. V prvej sérii nájdete nasledovné modely:


MM01 - MAN 14.361 FAEG
Hasičský špeciál

MM02 - AVIA A21 Furgon
Skriňová verzia veľmi populárneho auta

MM03 - AVIA A21 Furgon Qualldom
Skriňová verzia veľmi populárneho auta vo farbách fy Qualldom

MM04 - AVIA A21F Expedition
Off-road verzia Furgonu

Všetky modely vyšli pôvodne v sérii Minibox Ing. arch. Milana Weinera (okrem verzie Qualldom), ale v jendoduchej krabičkovej úprave. Tieto modely je možné si zakúpiť v on-line shope WDS štúdia na adrese www.minibox.cz prípadne na shope kolegu MIGa www.papermodel.cz. Nové modely boli od základu nakreslené a konštrukčne zmenené tak, aby bolo možné postaviť ich ako v jednoduchšej - BASIC verzii, tak aj v modelovej EXTRA variante. Samozrejmosťou rady Minimodel je aj modelový stojanček.

Po skončení testovacej stavby a opravení prípadných chýb bude vystrihovačka zverejnená na voľné stiahnutie na stránkach tohoto blogu a tiež na stránkach http://www.minimodel.cz.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?