Aktivita v letnom období

Možno by sa zdalo, že počas leta zavládla uhorková sezóna a modelárske náčinie zostáva ležať v útrobách mojej modelárskej skrine. Nič ale nie je také, ako sa zdá. Nové veci sa dejú neustále, aj keď navonok panuje kľud.

Predovšetkým wargamisticko-figurkársky web Wargaming.sk vyhlásil druhé kolo súťaže Golden Eye o najkrajšiu figúrku vo wargamingovej 28 mm mierke, v ktorej prvom kole som so svojím trpaslíkovsko-mrázikovským PF 2008 obsadil prvé miesto- tentoraz s témou DUEL. Naplánovaný projekt pre druhé kolo je väčší a veľkolepejší než pre to prvé, bohužiaľ nie je dovolené zverejňovať fotografie súťažných figúr skôr než na súťaži. Takze aspoň malá spomienka na prvé kolo :)


Moja mini-diorámka pre Golden Eye v.1

Ďalej som spolu s podstavcom pre DUEL začal spravil podstavec na Sandokana - pôvodne figúrku Black Bearda od Freebooter Miniatures. Momentálne je bejzka hotová a figúrka undercoatnutá a pripravená na maľovanie.

No a pripravených na maľovanie mám aj ďalších gardistov do mohjej POMALY (heh) sa vzmáhajúcej armády pre Warhammer 40.000. Okrem Dvadsiatich gardistov som si pripravil aj desať modelov Vostroyan Firstborn, ktorí by mohli plniť úlohu veteránov príp. storm trooperov. Podarilo sa mi tiež poskladať prvý kus imperiálnej techniky - transportné obrnené vozidlo Chimera, ktorú tiež čaká maľovanie :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?