Blue Steel Legion Veteráni

V rámci prázdninového maľovania sa mi podarilo dokončiť prvých štyroch veteránov do mojej W40K Blue Steel Legion. Modely sú zo série Vostroyan Firstborn od Games Workshop a keďže sú to 'kováky' pozície sú také, aké sú. Detailnosťou však majú nad plastovými Cadiancami, či Catachancami rozhodne navrch. Pred maľovaním so sa trochu poobzeral po nete a zistil som, že väčšina vostroyancov je v červeno-zlatej color schéme. Preto ma zaujímalo, ako zafunguje moja blue-steel schéma. Vzhľadom na celkový výzor modelov som chcel dosiahnuť napoleonic-like look, preto som ešte pridal do modro-červenej kombinácie biele elementy.

Počas maľovania som si neustále musel pripomínať, že sú to len 'obyčajní vojaci', ktorých musím namaľovať ešte veľa a nemôžem sa veľmi zabávať s nejakým umením - detailnosť týchto figúrok doslova nabádala sa s nimi viac pohrať. Časovo som však na tom dosť zle - maľovaniu sa môžem venovať tak dve hodinky poobede a dve v noci - keď k tomu pripočítam čas potrebný na prípravu, miešanie farieb atď. je to zúfalo málo. Aj napriek všetkému som chcel dodržať detaily, ktoré som si stanovil v prvej várke steel legionárov - najmä lemovanie červené kabátov, biele lemy rukávov atď. Zrejme aj to sa podpísalo pod výsledný čas cca 2.5 hodiny na figúru, ale ja som s kompromisom kvalita/rýchlosť spokojný.

Fotografia (takmer) hotových veteránov (seržo mi padol a odrvil sa mu meč, takze ten ešte musím opraviť/dorobiť) je robená hneď po dokončení v noci s čisto umelým osvetlením, takže to nieje žiadny zázrak. Dnes ich preto cvaknem ešte raz za denného svetla.


Prvé nočné foto vostroyanských veteránov

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?