Nový model AEC Matador Ambulance 1:100 už čoskoro

Po dlhšej 'minimodelovej' pauze, počas ktorej som sa venoval najmä maľovaniu miniatúr ma jeden internetový známy (mimochodom volá sa Cris a je z Nashville v USA) svojím nadšením, entuziazmom a hromadou fotografií zo svojho rozostavaného Minibox setu Podskalí naštartoval na tieto malinké a vďačné modelíky. Ako prvú vec som sa rozhodol dokončiť dlhodobo rozrobený model AEC Matador Ambulance 1:100.


Ikonka s kresbou automobilu patrí k nezameniteľným prvkom pôvodnej rady Minibox a nechýba teda ani u Minimodelov.

Tento bol inšpirovaný pôvodným modelom Ing. arch. M. Weinera AEC Matador Sanita, číslo W114, v mierke 1:160. Originálny model sa skladal z cca piatich dielov, bez možnosti modelového podvozku. Môj nový Matador bude k dispozícii samozrejme v obidvoch verziách typických pre radu Minimodel - základnej krabičkovej BASIC a rozšírenej modelovej EXTRA. V EXTRA verzii tentokrát okrem modelového podvozku pribudne aj interiér kabíny a nadstavby. 

Model je takmer hotový - chýba ešte naznačenie ohybov a číslovanie strán - po ich dokončení bude okamžite prístupný na stiahnutie v DOWNLOAD sekcii tohoto blogu.


Ukážka strany s dielmi vystrihovačky zatiaľ ešte bez číslovania a ohybov

Pokiaľ sa mi podarí dotiahnuť stavbu prototypu zdarne do konca, bude malý Matador k videniu 6. septembra na modelárskej súťaži All Kits Show 2008 v Banskej Bystrici.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?