Trpajzličia krčma - W.I.P.

Pre tohoročné figurkové PF-ko som opäť siahol po trpajzličej tematike a rozhodol som sa spraviť diorámku z krčmového prostredia. Základom je podstavec s časťou dwarfieho pubu, takže som začal so stenou a dverami. Všetko zo styroduru.

Styrodurový základ steny a dverí so zárubňou


Pokračoval som so základom podstavca, ktorý som spravil z papiera (aby som nezabudol, ako sa robí s nožnicami a lepidlom) a naň som skusmo dal stenu s dverami a drevenú podlahu vyskulptenú z green stuffu. Všetko som nazákladoval a zľahka drybrushol.

Stena s dverami a podlaha umiestená na základ bejzky


Nasledovalo namaľovanie a finisovanie steny s rôznymi krčmovými nápismi a grafickými odkazmi. Na zárubňu nad dvere prišiel nápis PF 2009.

Dokončená stena na základe bejzky


Finálna podoba základu diorámky - dokončená 'palubovka' - drevená podlaha, všetko už definitívne umiestnené na základ bejzky.


Finálna podoba bejzky mini-diorámky

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?