W.I.P. - zombie busta - pred dokončením

To bol ale príjemný deň! Po týždni som si opäť našiel niekoľko hodín času a pohol som so Zombie bustou. Tú som robil vpodstate nadvakrát, pretože som to najprv prešvihol s farbou i intenzitou tieňov, takže busta sla do liehu a šlo sa odznova. Keďže mám dosť blízko ku PC grafike, urobil som si pre-vizualizáciu farebnej schémy, aby som sa vyhol ďalším problémom s nefunkčnou schémou a tiež sa mi lepšie maľuje podľa 'niečoho', nie len tak z brucha. Zaujímavá skúsenosť a výborná pomôcka, do budúcnosti zrejme budem vždy postupovať takto.

Na druhý pokus som potreboval cca tri popoludnia - počas prvého som si spravil basecoat a základy dieňov, počas druhého som spravil hrudník a plecia a dnes som dorobil krk a hlavu. Aj tu som mal momenty, kedy som to chcel všetko hodiť do liehu a viackrát na to ruku nepoložiť, tie boli našťastie prestriedané chvíľami, kedy som bol nadmieru spokojný. Takže teraz je to tak nejak pol na pol. Holt to ešte nemám v ruke a neviem namaľovať všetko, čo si vymyslím ...

Teraz je busta takmer hotová, dorobím ešte pár drobností a premýšľam nad vlasami - dať im trochu hnusnejší, dojem rozkladu. Potom už len matný lak a finito.

Posledná W.I.P. fotka busty, až na pár detailov je hotová

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?