Niečo malé do Warhammer armády - Death Korps Of Krieg

Keďže som si na krátku chvíľu potreboval oddýchnuť od vážnych figúriek, rozhodol som sa konečne doraziť squadu imperiálnych gardistov od firmy Forge World, ktorí sú vo svete Warhammer 40.000 známi ako Death Korps Of Krieg. Pseudohistorické sci-fi figúrky vo veľkosti cca 28 mm majú svoje čaro, ktoré mi kazili len zlé odliatky, krehký a nelepiteľný resin a nesediace diely. Inak pohodová stavbička. Pokiaľ pôjde všetko ako má, použijem ich v mojej Imperiálnej Garde ako špeciálne jednotky Storm Troopers, takže som im jemne nakonvertil lasguny na hellguny (napájacie káble z green stuffu) a trošku výraznejšie som sa pohral so seržom. Všetko následne nabejzkované a streknuté základom (a na neurčito odložené do skrine, lol).

Stormtrooperi pripravení na maľovanie

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?