Trochu montáží a konverzií

Tak sa mi včera trochu zacnelo po figúrkach (snáď dobré znamenie), tak som zobral skalpel, pílku, vrták a lepidlo a čo sa mi včera podarilo postaviť, som dnes naprimoval... Dvaja sciborskí šamani (moscal Shaman a Halloween Special), na ktorých si chcem vyskúšať monochromatické techniky, štyria moskalskí strelci (taktiež od Scibora), ktorí sa mi celkom hodia do Imperiálnej gardy ako Ratling Snipers (tie dlhé kabáty a vysoké čiapky v kombinácii s Vostroyancami vyzerajú fajne :))) a na záver figúrka Andrewa Quicka, šialeného vodcu Šedých v zahnívajucom meste Lud z knižnej série Stephene Kinga, Dark Tower (pôvodná figúrka je Bishop od Wyrdu). Všetko v 28 mm ...


Moskalskí Shamani


Moskalskí strelci a.k.a Strielecs ako IG Ratling Snipers


Andrew Quick a.k.a. Tick-Tock-Man

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?