DKoK Quartermaster

Pre dokončenie diorámky mi viac-menej chýba už len postava Quartermastera, ktorý sa chystá práve ukončiť život na zemi ležiaceho zraneného vojaka. Rozhodol som sa vnútro plášťa spraviť tmavo-červené až bordové s jednoduchým freehand motívom (s týmto stále bojujem, takže treba trénovať) a teda ho (vnútro) 'sfúknuť' ako prvé. Hodnú chvíľu som sa hral s relatívne jednoduchým tvarom plášťa, rozmiestnením svetla a tieňa a dolaďoval som odtiene. No a potom došlo na freehand, ktorý som asi dvakrát premaľúval a nespočetkrát opravoval :) Pri tom som zistil, že stav mojich štetcov je úbohý a chelo by to obnoviť štetcový park. Tož teda žiaden zázrak, ale ako začiatok dobré...


Quartermasterov plášť - rozrobené vnútro

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?