DKoK Quartermaster ďalšie pokračovanie

Dnes som si opäť našiel čas a sadol som si ku rozrobenej diorámke z prostredia Death Korps of Krieg. Najprv som spravil okrúhlu bejzku so sutinami a kostrovým pozostatkom ďalšieho vojaka :))) Ďalej som pokračoval v práci na plášti. Hodnú chvíľu som sa hral s farebnými odtieňmi a umiestnením svetla a tieňa (v čom mi hodne pomohli fotky rozrobeného Quartermastera od Maja). Potom som spravil vyznamenania 'purity seals' a naznačil som červené časti uniformy (golier a rukávy). Dúfam, že sa mi podarí dnes ešte niekoľko hodín pokračovať, aby som Quartermastera a vlastne celú diorámku dokončil (a mohol sa vrhnúť na niečo ďalšie)...


Pokrok na Quartermasterovi, fotky sú tmavé a zrnité, ale lepšie asi teraz potme nespravím :))

EDIT: Teraz som si všimol, že malý freehand v spodnom rožku plášťa je dosť rušivým elementom (nie je taký jemný ako by mal a tvarovo tiež nesedí), takže vo finále bude premaľovaný.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?