Melvin The Aviator - W.I.P. 01

Tak ako som si na začiatku prázdnin predsavzal namaľovať nejaké figúrky, ktoré som si iniciatívne hneď aj pripravil, začistil, zlepil a strekol základom, tak som sa v polovici prázdnin chytil d o prvej z nich :) Melvin The Aviator od JMD je tá spomínaná figúrka a priznám sa, že sa do nej nepúšťam prvýkrát. Asi pred týždňom som to tiež skúsil, ale holt nebolo mi súdené, takže prišiel na rad lúh, zubná kefka a základovací sprej. Dnes bolo príjemné ráno, slniečko sa zubilo spoza oblakov, tak som si rozrobil farbu a pustil som sa do pána pilotka. Nemal som veľa času, pretože sa chystal rodinný piknik, tak som spravil aspoň základ čapice a prvé tiene. Pri troche šťastia, bude dnes pokračovanie...



Melvin The Aviator - začiatok prác na čapici

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?