Prázdninové projekty

Od kamaráta a tútora Mariána som zrejme chytil takú nepríjemnú chorôbku - neustále rozrábam ďalšie a ďalšie nové projekty (a plním poličky v modelárskej skrini). A tak som si na prázdniny prichystal a tieto dve 54 mm figúrky: trpaslíka Grandara Firebearda od Andrea Miniatures a Perzského Assassína od JMD.


Nové letné projekty

Pôvodne som plánoval kúpiť si nový foťák, ale osud to chcel tak, aby som dostal nový telefón. Tak ma napadlo vyskášať ho aj na fotenia - a čuduj sa svete - ono to fotí celkom použiteľné fotočky aj bez špeciálneho osvetlenia a bez nutnosti korekcií v photoshope. Stačí denné svetlo a trochu miesta na kuchynskom stole...


Neupravená fotka Horthaka fotená za denného svetla v kuchyni

Komentáre

ptr napísal(a)…
Na Grandara se moc těším, mám ho taky doma. Asi mě Marian taky nakazil......

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?