Vostroyan Veteran - test farebnej schémy

V sobotu večer som mal po dlhšej dobe trochu voľného času, tak som sa rozhodol zas zasadnúť k maľovaniu. Štetce som ale nejakú dobu nedržal v rukách, tak som sa nechcel púšťať do ničoho zložitého, preto po krátkom rozmýšľaní padla voľba na Vostroyancov - vojačikov firmy Games Workshop v 28mm mierke , ktorí majú byť súčasťou mojej dlho plánovanej Warhammer 40.000 armády. Dávnejšie som videl na Volomirovom blogu veľmi zaujímavú schému, v ktorej namaľoval svojich Death Korps Of Krieg - tak som sa rozhodol použiť ju pre veteránov, ktorých majú Vostroyanci predstavovať. Základom je jasne-modrý kabát, čierne manžety, červené rukavice a časti brnenia krémové so zelenkavým nádychom.

Maľovanie šlo prekvapivo dobre a ešte ten večer bol pajdulo hotový. Vybraná schéma celkom dobre sedí na vybranej figúrke a odskúšal som si aj niektoré časti, ktoré sa dajú robiť masovo a rýchlo. Takže v dohľadnej dobe si pripravím a streknem prvú grupu veteránov.


Hotová testovacia figúrka s novou schémou

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?