Blood Angel Terminator W.I.P. 02

Počas dovolenky mi nedalo trochu nepomaľovať a z vybraných modelov som mal najviac rozpracovanú BloodAngelskú termosku. Z prvých fotiek príslušnosť ku kapitule Blood Angels nebola veľmi zrejmá (a poniekotrí si to v komentároch neodpustili), tak som sa pustil do tej červenej polovice. Vzhľadom na slabšiu kryciu schopnosť červenej  farby som sa dostatočne dlho babral, kým som mal aspoň solídny základ a keď si k tomu človek priráta tieňovanie červenej (tí, ktorí to už skúšali, vedia...), bol to celkom boj. Ale nakoniec sa podarilo, dorobil som este nejake tie lebene a napájaciu 'šnúru' na ruke.

Priznám, že som od tohoto modelu čakal trochu viac, ale je postavený z bežnej terminátorskej spručky len s pár doplnkami od Blood Angelov, tak čo už. S detailami na Grey Knightoch sa to porovnávať nedá, takže človek väčšinu času maľuje len prázdne plochy... Trochu nuda. Tak rýchlo dokončiť a zabudnúť :) Zostávajú tie symboly na shoulderpade a na hrudníku, čierna polovica helmy, OSL efekt na očiach a zbraň... Zároveň posledné W.I.P. foto.




Rozrobená termoska od Blood Angelov

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?