Aktuálne W.I.P.ky na stole

V poslednej dobe som nejak chytil chuť a inšpiráciu do maľovania (iste sa pod tento stav podpísalo stretnutie s mojimi kamarátmi - figurkármi Majom a Figim a ich nádhernými výtvormi na Plastic Session v Poprade) a tak mám rozrobených viac projektov než obvykle. 

Predovšetkým sa mi kráti deadline na odovzdanie WarpWolfa jeho majiteľovi, musel som teda pohnúť hlavne s ním. Takmer dokončená bejzka a spodná časť nôh ma dlhšie nikam neposúvali, tak som to zobral od hlavy - tá by mala byť najtmavšou, ale aj najvýraznejšou časťou figúry. Nasledovať bude zosvetlenie tela a zvýraznenie muskulatúry.

Už dlhšie som chcel vyskúšať namaľovať nejaký tabletop štandard, s ktorým by som rýchlo a efektívne namaľoval armády z boxu Assault On the Black Reach (zvlášť keď už máme všetci plnú hlavu Dark Vengeance). Vyskúšať chcem dve techniky - pre-shading bielym sprejom na čierny základ a následne len dokolorovanie prechodov a vytiahnutie hrán; a jednoduché zvýraznenie hajlajtov na kľúčových miestach plus vytiahnutie hrán. Preto som zobral originálneho seržanta z Black Reach a druhého som si postavil zo zbytkov spručiek Space Marine Commandera a Space Marine Command Squad. Obaja budú vo farbách Black Templars, ten prvý s nádychom modrej (kolorované prechody), ten druhý čiernobiely.

Pre-shading bielym sprejom na čierny základ je veľmi obľúbená technika u Massive Voodoo - najmä pri bejzkach, ale ako som si všimol, používajú ju aj pri bustách na naznačenie dopadu svetla. Tak som vzal prvú bustičku, čo mi prišla pod ruku (Leo Bust, Yedharo Models) a fúkol som ju. Výsledok vyzerá veľmi zaujímavo - uvidíme, ako to bude pokračovať.

Sgt. Connor momentálne len prihliada celému tomu dianiu na stole a čaká na svoj čas. Holt, nič by sa nemalo uponáhľať...


Aktuálne W.I.P.ky na stole - tabletopoví mariňáci, Warpwolf na zákazku,
pre-shadovaná busta od Yedhara 
a Connorove nohy na pozadí :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?