Dark Vengeance Part 1 - Interrogator Chaplain Seraphicus W.I.P. 3




Ďalší postup na kaplánovi - zadná strana plášťa. Počas maľovania záhybov som si s úsmevom spomenul, ako ma majster Majo pred rokmi učil maľovať zelenú s prídavkom oranžovej na rackhamskom diablikovi :). Ale fakt je, že to vo výsledku hodne zaujímavé. Dnes by som chcel dokončiť celú zadnú strany figúrky a pustiť sa do metalík.


Zadná strana plášťa



Tak ešte doplnenie - podarilo sa mi splniť zámer a dorobil som kaplánov backpack s lebeňou a načal som všetky metaliky, nech mi to pekne odsýpa. Polka figúrky za mnou, ďalšia predo mnou. Fotené len mobilom pod lampou, tak farebne to môže byť uletené...


Dokončená zadná strana kaplána
v bočnom pohľade

Pohľad spredu - rozrobené metaliky
a osadená kaplánova hlava

Komentáre

Jindra UZMN Čadík napísal(a)…
Stinovani plaste se mi hodne libi. Jsem zvedav, jak to cele dofinisujes.
Dark Tower napísal(a)…
No hlavne rychle :) Neminim se s tim bavit pul roku. Takze se snazim kazdej den

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?