WARLORD Games - historické 28 mm figúrky

Už dlhšiu dobu som na webe hľadal výrobcu historických figúriek v 28 mm mierke a nie úplne striktnou a dokonalou anatómiou a proporčnosťou (kamarát Ogre by mi zrejme diagnostikoval chronickú závislosť na podľa neho hnusných sculptoch od Games Workshop). Kedysi dávno som niekde (a samozrejme netuším, kde) videl 28 mm figúrku anglického vojaka z napoleonských vojen a utkvel mi v pamäti. A tak som sa po presurfovanom popoludní dopracoval ku dvom webom - WARLORD Games a Wargames FOUNDRY.


WARLORD Games je chutnučká stránka plná 28 mm plastikových a kovových modelov (najmä z produkcie WARLORD Games, Victrix a Perry Miniatures) rozdelených podľa období. Veľmi bohatá je moja obľúbená napoleonika a zaujímavá je aj kategória Druha svetová vojna, kde okrem vojačikov nájdete aj kopu bojovej techniky a tankov. Maximálne ma potešila plánovaná novinka dostupná momentálne ako Pre-Order: 95th Rifles - Chosen Men, čo sú muži slávneho Sharpea z britekého televízneho seriálu. Špecialitkou je aj sekcia Judge Dredd, kde nájdete modely podľa rovnomenného filmu. Cenovo sa základné krabice modelov (cca 30-40 modelov) pohybujú v cene okolo 20.00 £.

Britskí vojaci z napoleonského obdobia


95th Rifles - Chosen Men




Wargames FOUNDRY je stránka, ktorá si dizajnom a spracovaním pamätá snáď ešte 28k modemy, ale história tejto firmy je spätá s našou starou  známou firmou GAMES WORKSHOP. Pozostatky tejto spolupráce je možné nájsť v sekcii Ex-Citadel modelov. V súčasnosti svoj sortiment firma sama prezentuje ako: '28 mm miniatúry z bieleho kovu pre hráčov, zberateľov, modelárov a maliarov', no a v obrovskom zozname kategórií je možné naozaj nájsť množstvo pekných modelov. Keďže ide o modely kovové, je cena trochu vyššia ako u predchádzajúcich - 8 figúriek vyjde na 15 €.



Britskí vojaci z napoleonského obdobia

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?