New basing project - Sköll The Conqueror W.I.P. 01

Už dlhšiu dobu som mal chuť spraviť nejaký epickejší projekt, niečo s bejzkou, ktorá bude súčasťou príbehu a nie len miesto na ktorom stojí figúrka. Dlho neprichádzala žiadna motivácia, našťastie ma prišiel navštíviť kamarát Majo a priniesol mi ukázať svoje rozpracované projekty. A inšpirácia bola na svete. Ešte ten večer som si sadol ku stolu a spáchal ruiny starovekého mesta, ktoré padlo za obeť nájazdom barbarov a čiernej mágii. Odkedy som videl Miniature Mentor tutoriál, v ktorom Automatom naľuje Anastyrovho trolla Skölla, výber figúrky bol jasný. Takže základ mám :)



Hotová bejzka 

Komentáre

Arkhareon napísal(a)…
Báze vypadá fakt dobře. Má to výbornou atmosféru. Jsme zvědaví, jak bude vypadat hotový kousek, Sköll je skvělá figurka, tak hodně zábavy při malování a ať už je tu výsledek :-P :-)
Dark Tower napísal(a)…
Diky, to bol jeden z pripadov, kedy som bejzku robil s chutou a snahou, aby bola sucastou pribehu. Aby cast toho pribehu rozpravala. Tesim sa na jej malovanie a tiez na Skolla (tu pojde verzia 'obrneneho dobyvatela'), ale najprv Oficier :)
Arkhareon napísal(a)…
Tak si užij malování. Budeme průběžně sledovat :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?